باید فراموشت کنم...


خودمو خودت

 

 

  باید فراموشت کنم  
چندیست تمرین می کنم
من می توانم ! می شود
آرام تلقین می کنم
حالم ، نه ، اصلا خوب نیست ....تا بعد، بهتر می شود
فکری برای این دلِ آرام غمگین می کنم
من می پذیرم رفته ای
و بر نمی گردی همین
خود را برای درک این ، صد بار تحسین می کنم
کم کم ز یادم می روی / این روزگار و رسم اوست
این جمله را با تلخی اش ، صد بار تضمین میکنم

 

 

 

             چقدر بی رحمه با قلبم خدایا مردم از غصه 
                                             
                                                         
                      دارم دق می کنم ولی حالمو نمی پرسه
          
                                                                         
                                                     چطور می تونی بری وبی خیالم شی
                                                                              
                                                                            
یه حسی تو دلم میگه یه روزی عاشقم میشی
                                                                       
                                                                         
یه چیزی خوب بگو دیگه چرا ساکت شدی بازم
                                                           
                                                          
                                            دارم داغون می شم نمی فهمی گل نازم               
                                                  
                                        
                                     ببین عکسارو آوردم شاید اینکه تو برگردی   
                                           
                 
                        چرا بی معرفت آخه تو اینجوری با هام سردی      

 

 



نظرات شما عزیزان:

سنگ صبور
ساعت10:54---14 تير 1390
سلام
بازم من و رفقاي قديمي كه يه سر ميزنن
و سر ميزنم بهتون
اومدم هم گله كنم كه نمياي هم بگم كه ساعته مشاوره وبلاگ تغيير كرده 6 تا 8 عصر 09366599753
و اينم بگم كه آپم و دوتا سفرنامه گذاشتم
يه سر بزن و نظر يادت نره
رفيق بي مرام
آرزومند آرزوهاتم


تنها
ساعت0:41---17 خرداد 1390
تو را با چشم های عشق باید ای آغاز بی انجام

که از آن سوی پرچین ها سبد در دست میآیی

تو را از بوی باران می توان فهمید ای بینا

تو را با چشم های عشق باید دید ای خورشید

که از تاج بلند کوه میتابی

و گیسو بر حریر آبی امواج دریاهای بی ساحل می افشانی

تو را با دست های عشق باید چید

ای نیلوفر آبی

که در گوش بهار و برکه باران

به نام زندگی آوازهای تازه میخوانی


parham`
ساعت19:15---9 خرداد 1390
salam
matnet kheili ghashang bood
mer30


نمیدانم ها
ساعت1:33---9 خرداد 1390
مرسی زیبا بود بازم مثل همیشه

صادق
ساعت11:46---7 خرداد 1390
سلام وصال جون از اینکه همیشه بهم محبت داری و بهم سر میزنی ممنون راستی در مورد مطلب مریم ایزدی من فقط یه نویسنده ام و باید با صداقت بنویسم و فقط دارم از چنین افرادی انتقاد میکنم.

صادق
ساعت19:53---6 خرداد 1390
سلام به دوست گلم. امیدوارم حالت خوب باشه. یه مطلب گذاشتم در مورد آمهایی که با احساس دیگران بازی میکنند بنام مریم ایزدی خواهشا بهم سربزن ونظر بده چون نظر دوستام در مورد این پست برام مهمه

تنها
ساعت0:00---4 خرداد 1390
$$$$$_______________________________$$$$$
__$$$$$$$$*_____________________,,$$$$$$$$*
___$$$$$$$$$$,,_______________,,$$$$$$$$$$*
____$$$$$$$$$$$$___ ._____.___$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$,_'.____.'_,,$$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$$,, '.__,'_$$$$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$$$$.@:.$$$$$$$$$$$$$$$$
______***$$$$$$$$$$$@@$$$$$$$$$$$****
__________,,,__*$$$$$$@.$$$$$$,,,,,,
_____,,$$$$$$$$$$$$$* @ *$$$$$$$$$$$$,,,
____*$$$$$$$$$$$$$*_@@_*$$$$$$$$$$$$$
___,,*$$$$$$$$$$$$$__.@.__*$$$$$$$$$$$$$,,
_,,*___*$$$$$$$$$$$___*___*$$$$$$$$$$*__ *',,
*____,,*$$$$$$$$$$_________$$$$$$$$$$*,,____*
______,;$*$,$$**'____________**'$$***,,
____,;'*___'_.*__________________*___ '*,,
,,,,.;*____________---____________ _ ____ '**,,,,
*.°
?
...°
....O
.......°o O ° O
.................°
.............. °
............. O
.............o....o°o
.................O....°
............o°°O.....o
...........O..........O
............° o o o O
......................?
...................?
...............?
...........?
........?
....?
.?
*?´¨)
¸.-´¸.-?´¨) ¸.-?¨)
______________*¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨


sadegh
ساعت18:43---3 خرداد 1390
سلام گلی. کجایی؟ خبری ازت نیست.داری فراموشش میکنی فک کنم بهترین کاره چون بعضی آدما لیاقتشون همینه

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 1 خرداد 1390برچسب:,ساعت 11:51 توسط وصال| |


Power By: LoxBlog.Com